AVUI A POL

CARTES AL DIRECTOR

Per poder publicar una Carta al Director haureu de complir les normes establertes:
  • Haureu de fer-nos arribar els vostres missatges mitjançant un correu electrònic dirigit a info@pericosonline.com amb el vostre text annexat en un document de Word o similar.
  • D'acord a l'establert en la Llei Orgànica 15 / 1999 de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal, us informem que les dades recollides seran incloses temporalment en una Base de dades d'ús exclusiu del nostre portal. Les vostres dades no seran en cap cas ni venudes ni cedides a tercers. Els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició podreu exercir-los mitjançant correu dirigit a info@pericosonline.com
  • Tots els correus han d'estar signats amb noms i cognoms, i incloure DNI, població de residència i un telèfon de contacte. Tot i això, només publicarem el vostre nom al peu de cada carta. No acceptem nicknames.
  • Us demanem brevetat i concisió en els vostres escrits. 
  • No s'acceptaran cartes que els seus continguts puguin ser considerats difamatoris, vexatoris, insultants, injuriosos o contraris a les lleis, incloent els que constitueixin apologia de la violència en general, o aquells que puguin suposar qualsevol violació dels drets de tercers. No s'admetran, per tant, comentaris amb contingut racista, sexista, homofòbic o que, en general, puguin interpretar-se com un atac discriminatori cap a qualsevol col·lectiu o minoria sobre la base d'aspectes com la nacionalitat, sexe, religió, edat, ideologia o qualsevol tipus de discapacitat física o mental.
  • PericosOnline es reserva el dret a no publicar totes aquelles cartes que no s'ajustin en aquestes condicions.
  • Les cartes no reflecteixen l'opinió de PericosOnline, sinó la dels autors de les cartes, i són ells els únics responsables de les opinions publicades.  
  • PericosOnline, arribat el cas, es reserva també el dret de rèplica. 

ploma.gif 'La frialdad se ha adueñado de nuestro club'

Más allá del interés incuestionable por saber quién dirigirá nuestro primer equipo en el banquillo y en los despachos, creo que ha quedado evidenciado esta temporada que nuestro club, nuestra institución nacida en aquel Octubre de 1.900....murió el año 2.016. Sé que es difícil, quizás, comprender lo que encierra la frase anterior. Es difícil explicarla hasta a mí. Seguramente que esta sensación la puede compartir otros socios, con mayor probabilidad en aquellos que tengan una edad cercana a los 60 años o más. ¿Dónde ha quedado aquel sentimiento perico, que a las duras y a las maduras (más duras) nos uníamos de forma espontánea en el lugar correspondiente en cada situación que lo requería. Mirabas el palco y ahí tenías quién te representaba (estarías de acuerdo o no con él y/o ellos). Nuestra presencia castigada en los medios de forma habitual tenía de vez en cuando alguna respuesta de alguien muy comprometido con el sentimiento blanquiazul... no de un mero representante de un consejo de administración presidido por un extranjero. Por no haber no ha habido una política social acorde a nuestra historia. La frialdad se ha apoderado de nuestro club. No nos engañemos. Cuando se dice que sin el Sr. Chen ya no existiríamos, me niego en rotundo a aceptarlo. Cuando Sarriá fue volado por los aires, teníamos todos los números para desaparecer y surgió un españolista con sangre blanquiazul, acompañado de otros miembros con sus mismas cualidades. ¿Que fue él quien vendió a sus acciones? Esto da para otro debate. Quizás menos debate de lo que pueda parecer. Pero el club está muerto desde el 2016, en mi opinión, porque no reconozco ni reconoceré otra modalidad de institución como la que llegó a dar sentido a nuestro entusiasmo por estos colores y esta extraordinaria simetría entre la masa social (ahora a la baja) y sus representantes. Además no tenemos ni el "al menos..." de ningún valor añadido por el cambio realizado, ni en el terreno de juego ni en ningún estamento de lo fue el RCD ESPANYOL.

Saludos cordiales.

Miquel Casals

<< Tornar Fer comentari


 28/09/2018 Carles Canut in memoriam
 16/09/2018 L'Ajuntament de Barcelona i l'estadi de Montjuïc
 20/07/2018 'I malauradament ells sempre hi són'
 21/05/2018 'Nuestro hombre es David Gallego'
 16/05/2018 'Propostes per a un club millor'
 10/05/2018 'Qué hemos hecho los pericos para merecer esto?'
 21/04/2018 'Cuidar el mejor patrimonio del Club, su gente'
 20/04/2018 'Nou fracàs a casa'
 16/04/2018 'El Purgatorio'
 14/04/2018 'Novament Tv3 ignora l'Espanyol'
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | ... | 11